niedziela, 23 lutego 2014

Wiosna w powietrzu.

Uwielbiam czas kiedy na dworze nie ma już prawie śniegu, zaczyna robić się cieplej, słychać pierwsze śpiewy ptaków, a powietrze pachnie wiosną. Chociaż ten weekend jest totalnymi dniami lenia to nie mogłabym wczorajszych kilku godzin spędzić inaczej niż na jakiś zdjęciach. Szczerze? W krótkim rękawie wczoraj nie było zimno, a ciepło-zimne powietrze które dotykało mojej skóry łaskotało mnie i chodziło przyjemnymi dreszczami po mnie. Haha, śmieje się, że w szkole widać szczególnie wiosnę, bo spotyka się jakieś nowe pary i nawet osoby, których nikt nie podejrzewałby o jakieś "mięty" chodzą teraz w parach. Wczoraj postanowiłam, że zdjęcia do tego posta będą inne, że ja na nich będę inna. Raczej nie jestem przyzwyczajona do chodzenia w spódnicach, bo jakoś od dziecka wolałam spodnie, getry czy spodenki, ale czasem fajnie jest się oderwać od tego co jest na co dzień.

Ostatnie dwa, trzy tygodnie są pomieszaniem najróżniejszych uczuć. Raz jest cudownie, a następnym razem, aż tak cudownie, że aż beznadziejnie. Co zrobić? Takie życie. Może z nadejściem wiosny, lata i dłuższych dni wszystko będzie lepsze, bardziej kolorowe - ale nie narzekamy ! Głowa do góry i uśmiech na twarz!
Wielkimi krokami zbliżają się testy, bierzmowanie i poważne decyzje do podjęcia. A potem WAKACJE.











Toś_Owieczka Blogereczka XOXOXOXO

10 komentarzy :

  1. Z tego co widzę to uwielbiasz fotografować i być fotografowana , wspaniały blog urozmaicony zdjęciami ;)

    zapraszam do mnie
    ja-i-pamietnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz, mnie też czekają egzaminy. ;)

    http://mimblox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też czuję już wiosne :)
    Fajnie wyglądasz :))
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także czuję nadchodzącą wiosnę :p
    Piękne zdjęcia !

    Zapraszam na mojego bloga - piszę opowiadanie :)
    http://itsjustmysecretstory.blogspot.com/
    http://itsjustmysecretstory.blogspot.com/
    http://itsjustmysecretstory.blogspot.com/
    Dziękuję i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja, uwielbiam połączenie trampek ze spódnicą! :)
    u mnie konkurs, do wygrania szablon, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna stylizacja! :) i świetna figura, zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zdjęcia *.*
    Bardzo ładnie Ci w spódniczce! :)
    http://itssandrasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, jesteś ładna !! :) <3
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. O mnie też czekają egzaminy, bierzmowanie no i rekrutacja. Damy rade jakoś, powodzenia ;)

    Dziękuje za komentarz na moim blogu i zapraszam do obserwowania
    whiteffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi się Twoja bluzka! I świetne zdjęcia. :*
    Obserwujemy? Ja obserwuję i liczę ,ze wpadniesz i do mnie.
    www.ness-angie.blogspot.com
    xoxo ,Ness!

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka