piątek, 14 lutego 2014

różności!

Cześć Żuczki! Jak się macie?
Na wstępie przepraszam, że nie piszę zbytnio ostatnio! Ale naprawdę nie zawszę znajduję czas, albo mam jakąś wenę do pisania. Najgorsze jest to, że ostatnio nie znajduję za dużo czasu na zdjęcia... Zaczęłam chodzić dopiero teraz na korepetycje, wykupiłam karnet na siłownie i kupiłam repetytoria. Przede mną ciężkie 3 miesiące, ale nie mam zamiaru zaniedbać bloga, dbania o ciało do lata i pasji, a szkoła - hm, trudno wybrać najlepsze liceum, które było by dla mnie dobre, ale wierzę, że jeżeli dobrze przygotuję się do testów to wszystko wyjdzie tak jakbym chciała. Czy Wy już coś wybraliście? Mi jest naprawdę ciężko coś mówić o wyborze, kiedy słucham swoich znajomych, którzy już wiedzą co chcą robić, a ja nie potrafię nawet wybrać profilu w liceum. Oby to się wkrótce zmieniło.

P.S. Ufam, że w ten weekend przybędzie trochę zdjęć, a jeżeli nawet nie to właśnie ściągnęłam blogger na androida i będę się starała pisać częściej. Jak już wspomniałam nie miałam za dużo zdjęć na tego posta, dlatego dodaję kolaż zdjęć z nowego telefonu.


XOXO, Toś_Owieczka






 



























 



 instagram.com/tosiuuula

2 komentarze :

  1. sporo tych zdjęć, ale są boskie <3
    +zapraszam do mnie
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    obserwacja za obserwacje? <3

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie świetne zdjęcia. :D

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka