środa, 12 lutego 2014

Rok minął jak jeden dzień

Aż trudno uwierzyć, że minął już rok. 12 lutego 2013 roku zaczęła się moja przygoda z blogowaniem. Na początku były tutaj tylko zdjęcia, ale z czasem zaczęłam też pisać krótkie notki co u mnie, aż do teraz kiedy zdarzają się te na wybrany jeden temat. Blogowanie jest fajną odskocznią, bardzo się cieszę, że mogę się z Wami dzielić pasją jaką jest fotografia, a jeszcze bardziej kiedy widzę wzrastającą liczbę obserwatorów, albo rosnącą w górę statystykę wyświetleń. Dzięki pisaniu tutaj zauważyłam, że naprawdę lubię to robić i może z tym będę wiązać przyszłość. Chociaż co do tego mam codziennie wątpliwości. Czasem spotykam się z falą hejtów, które na początku naprawdę bardzo mnie bolały, ale z czasem zdałam sobie sprawę, że są one budujące do dalszej pracy.

Setny post był już jakiś czas temu. Napisałam w nim podziękowania dla osób, które są w blogowaniu naprawdę dużym oparciem  i wkleję je dlatego tutaj znów.

Chcę podziękować wszystkim :
- Mojemu Dziadziowi , który przyczynił się do tego , że zaczęłam fotografować , 
dzięki temu , że nie krzyczał na mnie i tolerował to , że podkradałam mu aparat z szafy .
- Tym którzy poddali pomysł i przyczyniają się w jakiś sposób do prowadzenia tego bloga - Michalina .
- Tym którzy znoszą to , że ciągam ich na zdjęcia i męczę , że chce iść znowu - Wiktoria , Oliwia , 
Karolina , Kinga , Weronika - Bercia , a no i oczywiście Heńka - Bambusek kochany .
- Tym którzy we mnie wierzą tj. moim Rodzicom .
- Mojej Mamie , która się śmieję , że robie tak dużo zdjęć .
- Tym dzięki , którym czuję , że mam w nich oparcie - Babciom , Dziadkom , Ciociom i Wujkom .
- Temu , z którym konsultuję moje prace - Księciunio Kochany , Wujooo Rafałek
- Tym , którzy mówią mojemu Tacie żeby kupił mi aparat
- Tym , którzy organizują warsztaty fotograficzne - Pani Beacie i Pani Agnieszce .
- Tym , którzy komplementują moje zdjęcia , kiedy nawet są złe - czyli przyjaciołom , Danielowi , Oli , Olce , Julce , Wiki , Karolinie , Wujkowi Tomkowi , Kamie , Cioci Adze , Nauczycielkom , które czasem mnie zagadują o tym mówiąc ; Karolince , Weronice , Babci , i tym wszystkim o których nie pamiętam w tej chwili ...
- Tym , które pomagały dobrać stroję i były inspiracją do zdjęć - Babciom Ani i Zosi .
- Tym , którzy pozwalali wstawiać zdjęcia - Kamili i Pawłowi .
- Tym , którzy taszczyli moje graty na zdjęcia .
- Kochanej Pani Marylce , która zrobiła moją wystawę , dzięki czemu nauczyłam się otwarcie mówić o swoich pracach .
- Dominice , która jest daleko , ale kiedy się spotykamy wymieniamy się doświadczeniami i idziemy na zdjęcia .
-Tej która nie kryje krytyki - Kindze .
- Znajomym , sąsiadom .
- Rodzince .
- Tym , którzy wchodzą tutaj bez mojego przypomnienia ,
- i oczywiście tym o którym teraz nie pamiętam , a są bardzo ważni w tym temacie !

Wielkie podziękowania kieruję także do ... - WAS .
Do moich kochanych czytelników i obserwatorów , którzy zaglądają tutaj chociaż mnie nie znają z widzenia
i nie poznali się ze mną w realu , ale podobają im się prace i blog , a przy okazji nie wyciągają pochopnych wniosków o mnie , tylko po prostu są ze mną i wiedzą , że to dla mnie bardzo ważne.



Dawniej blog nazywał się Labirynth of Dreams, ale z czasem zauważyłam, że jest to trochę trudne do zapamiętania.Tak, spotkałam się z hajtami. Tak, miałam ochotę wtedy usunąć bloga i schować aparat, ale laptop rozbić na miliard maleńkich kawałeczków, ale wtedy to wasze ciepłe słowa i komentarze mi pomogły, a ja zaczęłam kierować się serduchem.

Dziękuję jeszcze raz! Liczę że nigdy się na mnie nie zawiedliście i że tego nie zrobicie. Zaglądajcie tutaj, a ja specjalnie dla Was będę się starać żeby z dnia na dzień ten blog był jeszcze lepszy.

Całuję Toś_Owieczka … 








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka