poniedziałek, 27 stycznia 2014

w stronę gwiazd !

Wiem, że na początku ten post wyglądał, ale po wczorajszej wiadomości jaką dostałam, postanowiłam że jeszcze coś tutaj dopiszę. Aaa więc tak:


Kochany Anonimku zacznę wiadomość wklejeniem twojego „pytania” dla mnie.


„Cały ten twój blog jest beznadziejny nie chodzi mi o zdjęcia, bo całkiem niezłe tylko o to co tam piszesz, jest to po prostu żałosne, taka słodka idiotka, która udaje ze jest mądra. a jak przeczytałam ten twój wpis z balu to myślałam ze sie poplaczę ze śmiechu :D hahaha lol ;p

-Odpowiedź na to jest prosta. Po pierwsze na tym blogu nikogo nie udaję i piszę wszystko prosto z serca dlatego też nie mam się za idiotkę – jak to cudownie mnie nazwałeś. Po drugie chyba każdego z nas boli trochę krytyka
z jaką się spotykamy, ale wśród nas jest tyle cudownych ludzi, którzy pomimo wszystkiego wspierają i dalej wierzą w nas. A po trzecie żałosne jest to, że piszesz to z anonima i nie umiesz mi tego powiedzieć prosto
w twarz. Słowa krytyki poprawiają to co komentujesz i często dodają potem naprawdę lepszego wyglądu lub charakteru. Pamiętaj tylko, że te twoje puste słówka już mnie nie bolą, a tak naprawdę dają mi do myślenia,
że na tym świecie bez względu na to jakim jesteś człowiekiem albo co i jak robisz zawszę znajdzie się ktoś kto wyssie coś negatywnego na twój temat. Pozdrawiam !
Jak to było w moim ulubionym serialu : XOXO Toś 
 
Żyjąc w dwudziestym pierwszym wieku wszystko jest dziwne. Na początku wydaję Ci się, że znasz kogoś na wylot, ale jednak zaraz okazuję się, że tak naprawdę jesteście sobie obcy. Dopiero z czasem, po długich chwilach milczenia zwracasz uwagę jaka ta osoba naprawdę jest i na to, że właśnie teraz poznajecie od podstaw. Ostatnio wiele się zmienia. Zauważam więcej szczegółów, patrzę inaczej na świat i staram się być po prostu sobą. Nie ważne co inni myślą, ważne jest co masz w serduchu i co ono Ci podpowiada..


Zmiany niby są dobre, ale czy zawsze? Ja swoje zaczynam, niech tylko przejdzie mi przeziębienie.
Do końca ferii zostało 6 dni. Do testów gimnazjalnych 58 dni. Do urodzin 101 dni.
Zapraszam na mój instagram:  instagram.com/tosiuuula

Toś_Owieczka Blogereczka













20 komentarzy :

  1. Jakie świetne zdjęcia!
    daydreamin-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma co się przejmować anonimami :) Piękne zdjęcia :) Masz genialnego bloga, taaak miło tu u Ciebie!
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, wtedy ja postaram się odwdzięczyć :)

    ✿✧☽♥☆ ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM ✿✧☽♥☆

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia ! a oczka przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taa najlepiej hejtować z anonima -,- Ty wygladasz ślicznie i masz cudownego bloga :)

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w zdjęciach! ♥ Blog jest super i żaden anonimek nie ma prawa cie obrażać!
    Może masz ochotę na wspólną obserwację? :)
    http://elgatoesnegro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. E tam,ja to mam nie zły ubaw z takich hejterów :*
    Nie przejmuj się,sam nie jest lepszy :)
    A zdjęcia cudne * *

    iska-iskaa.blogspot.com ------ jesli ci sie spodoba to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia <333 Cudowne :*** Jeszcze ta przepiękna muzyka w tle <3 Mogłabyś mi napisać tytuły na moim blogu? Bardzo mnie ta muzyka uspokaja <33

    carlyyy-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :)

    dodajemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne zdjęcia, jesteś śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna * . * Piękne zdjęcia ; ) Zapraszam w wolnej chwili do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku jaka piękna jesteś<3
    Śliczne zdjęcia ;3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. pisz tak jak Ci się podoba, jeśli taka jesteś na prawdę, nie zmieniaj się pod wpływem jednego anonimka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obłędne zdjęcia ♥ Obserwujemy? ^^
    http://iampatrysja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam ferie dopiero od dziś ♥ Świetne te zdjęcie ze śniegiem.

    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękne zdjęcia i modelka śliczna
    poprzeglądałam trochę twojego bloga i naprawdę zrobił na mnie duże wrażenie, wygląd, twój sposób pisania-naprawdę wszystko dopięte na ostatni guzik. Zostaję na dłużej i czekam na kolejną notkę :)
    ----------------------------------------
    obserwujemy wzajemnie?
    ja już.
    majkamoryn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. wow genialne zdjęcia! mam nadzieje że nie zmarzłaś!

    http://survive-with-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego bloga:
    nutkaciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny post :)

    Wspólna obserwacja? Zacznij :)
    http://ogrodniczkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacyjny post ! ^^
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka