sobota, 14 grudnia 2013

Czas na bal ?


Żuczki ! 
Jak już pisałam 18 stycznia mam bal gimnazjalny. Czyli dokładnie za 35 dni. Nie piszę „STUDNIÓWKA” bo to nie jest to samo, chociaż jest bardzo podobnie. W mojej szkole jest to tradycja w ostatniej klasie gimnazjum. Na początku jest uroczyste otwarcie przez dyrektora naszej szkoły. Potem następuję część artystyczna : wiersze, kwiaty dla wychowawców, podziękowania i życzenia i w końcu  długo oczekiwany polonez i walczyk. Po całej tej oficjalnej części nadchodzi czas na zabawę… Co sądzicie o takich imprezach? Praktykuje się to u Was w szkole, czy nie za bardzo ? 

To tyle o tym jak to wygląda, a teraz o tym jak my wyglądamy.


Wiem, że dawniej kiedy taki bal odbywał się dziewczyny były ubrane w czarne spódnice i białe bluzki. Potem zaczął się szał na jakieś długaśne kiece, brokaty, rękawiczki, podwiązki czy bezy. 
Ja jutro z Mamą jadę na wstępne poszukiwania sukienki, bo po sylwestrze wszystko może być już przebrane i chcę postawić na minimalizm- klasyczna czerń, ale na retro rozkloszowanej sukience 
 i białe albo srebrne dodatki – co wy na to ? Aaa Wy w co byście się ubrały? Na zdjęciu na samym dole jest sukienka, która bardzo mi się spodobała – jeżeli widziałyście jakąś podobną, to w komentarzu piszcie gdzie! Z góry dziękuję ! :) 



Nie ukrywam, że na samym początku nie byłam jakoś pozytywnie nastawiona do tego balu, miałam nawet nie iść, ale jednak przekonali mnie znajomi. Teraz patrzę na to inaczej. Myślę, że to będzie fajna zabawa i kiedyś miłe wspomnienie. Bo w sumie to będzie ostatnia rzecz, którą zrobimy razem jako kończący w 2014 roku rocznik. 














10 komentarzy :

  1. moja siostra ma bardzo podobna sukienke do tej ostatniej co ci sie najbardziej podoba, tyle, ze ta mojej siostry nie jest rozkloszowana

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne sukienki... uważam, że taki bal jest świetnym pomysłem! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne sukienki :)
    Obserwujemy?
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna jest ta ostatnia. W moim gimnazjum też jest taki bal tylko, że odbywa się on zawsze w czerwcu.;>
    http://nicolee-blogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie (niestety!) jest tylko komers w czerwcu ;p
    Na pewno będzie to fajna zabawa i zostaną jakieś drobne wspomnienia c:
    http://kolooorowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie nie ma czegoś takiego :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne sukienki <3 :))

    Zapraszam do mnie:
    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne sukienki. Chętnie w którąś wskoczyłabym ; )

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/ ----> zapraszam ; D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja na swoim miałam pudrowy róż z koronki i było spoko, ale na studniówkę marzy mi sie taka długa,bo raczej na osiemnastke takiej nie będę mieć :(

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka