czwartek, 19 grudnia 2013

słodkie lenistwoo ...

Jak tam przedostatni dzień w szkolę? Ja dzisiaj miałam ostatnią próbę przed jutrzejszymi jasełkami i ostatnią już w tym roku z poloneza na bal. Nie byłam dzisiaj w ogóle na lekcjach, bo spędziłam cały dzień szykując dekorację w sali gimnastycznej na jutro i na wspomnianych już wcześniej próbach. Czyli mam już praktycznie wolne, poza tymi jasełkami. Haha między czasie dzisiaj byłam też prezentem, bo chłopaki mnie zawinęli w materiał do dekoracji sali. Jutro będę także szykować dla was specjalną niespodziankę, która mam nadzieję będzie tak samo fajna jak sam pomysł. Miałam z dzisiaj więcej zdjęć, ale niestety ZIOMECZEK skasował wszystkie, które były do tej pory na karcie. Jutro napiszę, staram się tym razem dodawać systematycznie posty…
Jakie macie plany na sylwestra? Ja w tym roku chyba wyjątkowo nałożę piżamę i włączę, któryś z koncertów w TV – jakoś nie chce mi się wychodzić… Macie jakieś może fajne propozycje ?

Buźkaa ! Toś_Owieczka Blogereczka 









5 komentarzy :

  1. Śliczny blog ♥
    Zapraszam do mnie http://darka-blogg.blogspot.com/
    Moglibyście kliknąć w baner Sheinside ?
    Jeśli klikniesz napisz a napewno się odwdzięczę.

    OdpowiedzUsuń
  2. hehs :D pozytywne fotki :)
    welcome-in-my-livee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka jesteś śliczna c:
    Ugh, ja chyba jak zwykle sylwka spędzę w domu, bo rodzice niekoniecznie pozwolą mi wyjśc, damn.

    Ładny blog, obserwuję i pozdrawiam.


    maybe-come-true.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny wygląd bloga! :D Bardzo mi się spodobał, musze wpadać częściej! :D
    http://pokreconarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog,na pewno będę tu częściej zaglądać!
    zapraszam do siebie :)
    http://creepypastel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka