czwartek, 12 grudnia 2013

A może przyśpieszymy święta ?

Siemkaaa Żuczki !

Hoł hoł hoł, już po próbnych testach dlatego mogę napisać trochę więcej. ..
Jak tam przed Świętami ? Czujecie już je ? Od dzisiaj na moim blogu możecie zobaczyć już świąteczne zmiany, które mają nadać także i tutaj trochę tego stylu. Śnieg stopił się, ale mam nadzieję, że do Świąt jeszcze spadnie. Chociaż w pogodzie go nie zapowiadają to trzymam kciuki. Do piątku chodzimy do szkoły, ale w Piątek są jasełka - jestem Aniołem ! a potem zaczniee się ten szał, tzn. pomijając zakupy bo to chyba jeszcze w ten weekend, albo przez internet. Aaa kiedy zacznie się przerwa nastąpi czas na pierniki, pakowanie prezentów, ubieranie choinki, szykowanie ubrań na Święta itd. Światełka kupie chyba już w przyszłym tygodniu, żeby powiesić w pokoju. Myślicie o tym co chcecie dostać pod choinkę czy raczej to są niespodzianki? Mnie Mama męczy od kilku dni co chcę dostać, ale ja nie wiem bo lubię niespodzianki ;))
Mam listę prezentów, ale pewnie nic z tego nie dostanę. Co wam najbardziej kojarzy się ze Świętami? Ja lubię filmy świąteczne, ciasto, światełka, pakowanie prezentów, kolędowanie itd...
Za 8 dni jasełka i wolne ! Za 12 dni Święta ! Za 19 dni Sylwester ! Za 37 dni Bal Gimnazjalny ! 



Buziaczki !
Toś_Owieczka Blogereczka 
















1 komentarz :

  1. Mi się nie śpieszy do świąt. Wolę to słodkie oczekiwanie :)

    Zajrzysz? :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka