piątek, 6 grudnia 2013

Powrót?

Kochane Żuczki ! 
Wiem, że miałam napisać za kilka dni, ale jednak nie wytrzymałam. Naprawdę bardzo ciężko tak się oderwać na długi czas od blogowania. Ale dzisiaj na Mikołajkach klasowych stwierdziłam,
że nie wytrzymam i że Mikołajki to czas niespodzianek - więc proszę. Oto jestem !

Tęskniłam i naprawdę miałam ochotę napisać, ale jakoś tak nie wychodziło... Dużoo się działo trochę dobrego i trochę złego, ale nieważne. Teraz mam trochę mętlik, ale muszę skupić się na testach i blogu :)
W całej Polsce dzisiaj pada śnieg, a na pomorzu mamy wielkie zamiecie z ogromnymi porywami wiatru - tak przynajmniej widziałam dzisiaj w telewizji. Naprawdę bardzo współczuję osobom, którym odcięło prąd, lub np. poodrywało dachy. Trochę słaby prezent na Mikołajki, a dodatkowo straszne okropieństwo...
Rozplątałam już światełka świąteczne i w ten oto sposób powstały niezwykle klimatyczne zdjęcia, które uwielbiam, bo nadają świetny klimatyczny klimat, chociaż zostało do nich jeszcze 18 długich dni, a między czasie próbne testy, przygotowania świąteczne i próby do jasełek szkolnych - ho ho jestem aniołem :D

Aaa jak tam typowy Mikołajkowy dzień u Was? Przyszedł do Was Mikołaj? Jeżeli tak to co przyniósł? ;))
Ja dostałam cieplutkie ciapy w serduszka, cudowną piżamę w kotki, buty, słodycze i naszyjnik z moim inicjałem tzn. T ...  Teraz zrobiłam sobie pyszną herbatę z litchi, wzięłam mandarynki i sobie siedzę. 
Zaraz Plotkara <3 później, obejrzę płytę z zeszłego roku z balu gimnazjalnego i chyba obejrzę jeszcze kilka świątecznych filmów . A jakie Wy macie plany na resztę dnia? Kiedy kończy grać jedna piosenka z mojej playlisty, zapada cisza i słyszę jak głośno wieję wiatr i na oknie opadają płatki śniegu.. - haha rozczuliłam się, ale takie momenty naprawdę tworzą mętlik w głowie człowieka... 
Odezwę się jeszcze jutro ! 
Buźka Toś_Owieczka Blogereczka ;*

















10 komentarzy :

  1. ale super jest ten post,podoba mi się. Jeżeli mnie zaobserwujesz ja na 99% się zrewanżuję =)
    http://tiffani426.blogspot.com/

    u mnie konkurs aż 5 osób może wygrać nagłówek na bloga
    http://tiffani426.blogspot.com/2013/11/konkurs.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym chciała powiesić lampki na ścianie ale nie wiem jak ;x

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm super, ja też mam rozwieszone tyle ,że białe :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na świąteczny konkurs :) http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/2013/12/giveaway-wygraj-30-do-sammydresscom.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog ;)
    Powodzenia w blogowaniu! ♥

    • Zapraszam na mojego bloga •

    www.niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog jest naprawde świetny :)
    Super piszesz posty, aż chce się je czytać.
    Jestem pierwszy raz- może obserwujemy? Zaczniesz?:))

    MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! :)
    U mnie była niesamowita śnieżyca wczoraj.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny blog, świetne zdjęcia. ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nie obchodzę Mikołajek ;p Tylko najmł9odzeszmu bratu coś tam się kupuje a my to po mikołaju czekoladowym :D
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka