wtorek, 17 grudnia 2013

Magia Świąt? - Brak .

Kochani ! Jak tam się macie ? Czujecie już tą magię świąt? Ja nie za bardzo, może przez to że na dworze świeci słońce, a na ziemi nie ma ani płatka śniegu. Przy szkole już otwierają lodowisko, więc chociaż tyle dobrego z tej zimy. Jak ozdabiacie swoje domy, albo pokoje na Święta? Ja właśnie zastanawiam się gdzie powiesić światełka i czym zająć miejsce w pokoju, kiedy już zniknął z rogu prezenty. Pozostaję mi jeszcze kupić prezent dla Heńki. Tylko co ? Jejku ! To jest najgorsze  , kiedy chcesz dobrze i dobrze wiesz, że to będzie fajne, a nie możesz tego znaleźć, a na początku odkryć co to będzie... Razem z Mamą na Wigilię chociaż jedziemy do Cioci, to stwierdziłyśmy, że zrobimy coś zupełnie innego niż zwykle, dlatego w tym roku upiekę ciasteczka oreo, muffiny choinki i jakieś jeszcze ciasto.
Na szczęście jeszcze tylko 3 dni , a między czasie są próby na piątkowe jasełka i poloneza z balu. Aaa co do balu to stoję w ostatniej parze ;)) i kupiłam sukienkę, może nie taką jak chciałam, ale i tak mi się bardzo podoba. Zanim ją znalazłam przymierzyłam ok. 27 innych. Ale do czasu balu nie chcę zdradzać jaką. Poszukuję do niej, beżowe szpilki - PILNIE ! - wiecie gdzie mogę takie znaleźć?
Odezwę się jutro, bo muszę się uczyć teraz na biologię ;((
Buźka ! Toś_Owieczka Blogereczka













Na zdjęciach : Hania Sosnowska

1 komentarz :

  1. Zdjęcia w pełni w świątecznej atmosferze! :D

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka