piątek, 20 grudnia 2013

Jasełka, jasełka, jasełka i już po nich ...

Ciężko w to uwierzyć, że już nie będzie tych prób na, których Pani będzie nas wszystkich uspokajać i mówić, że robimy to żeby fajnie skończyć tą szkołę i mieć pamiątkę.No niby od 2go stycznia znów zaczną się te z poloneza na bal, ale to jednak nie to samo. Te próby miały swój klimat, swoje świąteczne ciepło... I po zakończeniu trzecich, ostatnich dzisiaj jasełek dziwnie było się żegnać z wszystkimi, przytulać się, życzyć wszystkiego najlepszego i Wesołych Świąt, oraz " Do zobaczenia za rok ! " . Z Wami żegnać się nie będę, bo ja tutaj zostaję i będę pisać i dodawać dla Was codziennie coś nowego, Ufam, że będziecie tutaj zaglądać i mnie odwiedzać, życzeń też wam jeszcze nie składam, bo do Wigilii zostały jeszcze 4 dni , więc jeszcze masa czasu ;))
Chciałam się was zapytać jak to u Was jest z niespodziankami ? Lubicie je ? Ja dzisiaj dostałam mega miłą i jutro pierwsze zdjęcie w poście, który dodam będzie przedstawiało właśnie ją.
Do jutra !Buziaaaków 1oo ! Toś_Owieczka Blogereczka 





































1 komentarz :

  1. wiecej prób niż to przedstawienie trwało u mnie :D hah xd
    fajny post!
    zapraszam do mnie ;3

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka