sobota, 21 grudnia 2013

apel, podziękowania, historia, zapytania i słowa prawdy ...

Kochane Żuczki ! Jak tam się macie ? Pierwszy dzień wolnego, a ja jestem od szóstej na nogach ...
I niby wiele nie robiłam dzisiejszego dnia, ale naprawdę chciałabym, żeby ten dzień już się skończył.
W tym poście chcę Wam podziękować za te 40 tysięcy razy kiedy tutaj weszliście, bo to naprawdę mega dla mnie znaczy i jest wielką motywacją na dalsze prowadzenie tego bloga. Ufam, że nie macie mnie za jakąś laleczkę, która "jara się" tym co robi, dlatego wstawia to do internetu, tylko za taką, która kocha to co robi
i dlatego dzieli się tym z innymi. Marzę o tym, żeby ta liczba kiedyś była dużo, dużo większa - w końcu pomarzyć zawszę warto, zwłaszcza, że marzenia nic nie kosztują ... Wiele osób naprawdę bardzo mnie wspiera w tym co robię i jestem im naprawdę mega wdzięczna i żadne słowa nie opiszą tego jaki wielki dług mam w stosunku do nich do spłacenia ! DZIĘKUJĘ !

Jak tam Świąteczne przygotowania i ta cała aura, której nie ma całościowo, bo nie ma śniegu?
Pewna osoba mówiła zawszę, że kocha święta za tą rodzinną i ciepłą atmosferę itd. a kiedyś z jej ust wypłynęły słowa, że tak naprawdę nie cierpi tych dni, że są najgorszymi w roku. Dlaczego ? Dlatego, że wszyscy się kłócą, nic nie jest wtedy takie piękne jak we wszystkich Świątecznych filmach, które lecą w telewizji przez te 3 dni męki. I wiecie co? Siedzę dzisiaj i się zastanawiam nad tymi słowami. Czy to jest prawda, czy może ta osoba ma coś z psychiką? Tą osobą - jestem ja Ogólnie dzisiaj, mam jakiś nie za fajny humor i zachowuję się jak jakiś leń, migając się od wszystkich prac ...

Macie już ubrane choinki, albo pokoje ? Ja jeszcze nie i zastanawiam się jak to zrobić... Może jakaś podpowiedz ?

Ściskam cieplutko !
Toś_Owieczka ...


To jest Miś - Wiktoria . 
Pochodzi z akcji KUP MISIA, która wspomaga podopiecznych fundacji TVN Nie Jesteś Sam. Wiktorie zaprojektował Maciej Zień, który wraz z innymi projektantami przyczynili się do powstania tegorocznej kolekcji misiowej. Taki miś kosztuję 50 złotych, dla Was może akurat to nie dużo, a dla tych chorych dzieci liczy się każdy grosz, który dla nich naprawdę bardzo się liczy. Im więcej sprzedanych misiów, tym więcej uśmiechniętych buzi dzieci, które mają szansę wyzdrowieć z chorób na które są chore...
Możecie znaleźć je w każdym Rossmanie, a także 
tutaj.
Więc na co czekasz? Masz tam serducho, czy czarną dziurę? Pomóż dzieciom !
Taki miś jest także naprawdę cudownym prezentem pod choinkę. 




12 komentarzy :

  1. Też zamierzam kupić Wiktorię,ale to dopiero,gdy odwiedzę Rossmann ! :)
    Wesołych Świąt ! ♥
    www.blog017.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna Wiktoria!

    ♥ Wesołych Świat ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. HEJ! Masz naprawde super bloga. Twoje posty są pisane z sensem i widać że wkładasz w nie dużo serca.<3
    Na twoim blogu jestem pierwszy raz, to może obserwujemy? Napisz u mnie w komentarzu, to wtedy i ja się odwdzięczę. :)

    ♥♥♥ WWW.MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny miś <3 Życzę lepszego humorku i inspiracji dotyczącej udekorowania pokoju :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziutki miś <3 Ja pokój i choinkę będę ubierać jutro lub w poniedziałek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post! życzę udanej przerwy świątecznej <3
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jest! :)

    PS. Zapraszam do mnie na rozdanie, do wygrania Baby Lips Maybelline, eyeliner Rimmel oraz piaskowy lakier :)
    Wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne sa te misie, mega bym takiego chciała! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodki misio ♥ Co do dekorowania pokoju,to najlepsze są lampki,łańcuchy ;*

    Obserwuję ;3

    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. słooodki <3
    Zapraszam- our-individual-world-of-fashion.blogspot.com :) Klikniesz w baner sklepu- SHEINSIDE na moim blogu? Ja w zamian zaobserwuję twój blog!:) WESOŁYCH ŚWIĄT <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam tego misia <333

    Wesołych Świąt
    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka