wtorek, 24 grudnia 2013

All I want for christmas is You !

Hoł hoł hoł no to mamy święta ! Tak długo na nie czekałam, aż w końcu są i nie wierze sama, że mój humor od rana jest tak zaskakująco dobry, ale jednocześnie tak samo zaskakująco zły :)
W domu pachnie cynamonem, goździkami, ciastem, grzybami i oczywiście choinką !
W bombkach odbijają się różnokolorowe światełka, a za oknem nie ma śniegu ;(
Szkoda, ale może wydarzy się dzisiaj ten świąteczny cud i trochę go spadnie. Praktycznie prawie całe święta spędzam poza domem, ale nie płaczę szczególnie nad tym, bo nie będę musiała sprzątać codziennie pokoju, bo nabałaganią mi jakieś dzieci xdd Niee no żartuję , ja osobiście lubię dzieci i z Nimi spędzę święta. Może mam jedną rodzoną siostrę, ale kiedy dojdzie moje rodzeństwo cioteczne jednego dnia ze strony Mamy szóstka i drugiego ze strony Taty czwórka too jest naprawdę wesoło. Jednego dnia planujemy też ze znajomymi pójść kolędować, co jest naprawdę fajnym zwyczajem i zabawą, kiedy to wchodzicie do czyjegoś domu i widzicie w oczach jego mieszkańców niesamowitą radość i chęć słuchania was.
Prezenty spakowane, zawszę przy ich pakowaniu cała zakleję się cała taśmą, ale naprawdę lubię to robić. Aa potem widzieć ciekawość i radość kiedy bliskie Ci osoby je otwierają. Oczywiście, dostawać też jest przyjemnie, ale to nie to samo.
Ciastka upieczone – ja upiekłam ! haha na szczęście chociaż to wychodzi mi w kuchni… <3
Sms’y do znajomych wyślę po drodze do Rodziny.
Ubrania gotowe, więc lecę się ubierać i zrobić ostatnie rodzinne zdjęcia przy choince …

Żuczki życzę Wam : zdrowych, pogodnych Świąt, smacznych 12stu potraw, super prezentów pod choinkami, dużo śniegu, miłości, super przyjaciół, dostania się do wymarzonych przyszłych szkół, super sylwestra do rana, oraz spełnienia wszystkich najskrytszych marzeń i aby nowy już 2o14 rok przyniósł wam wiele szczęścia i mega dużooo niespodzianek !


















5 komentarzy :

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka