sobota, 2 listopada 2013

OBRAZKI Z INTERNETU

 Hej Żuczki !
Chciałam Was zapytać co sądzicie o obrazkach z internetu, z bestów czy np. z demotywatorów? :)
Jaa czasem przeglądam strony i stronki i myślę sobie - " oo to o mnie ! " ; " też tak mam ! <3 " ; 
" też o tym myślę ... " ; " ale ślcznee ! *-* " ; " ooo jej ! teeż tak chcę ! " itd ... ;)) Wgl czasem przeżywając jakieś sytuacje jest takie coś w głowie : OOO ALE BYŁBY OBRAZEK ! Huehue too byłoby coś 
i naprawdę podziwiam ludzi, którzy je robią ! Może za dużo dziś nie napisałam , ale za to załączam kilka moich ulubionych . Buźkaaa ! ;*

















3 komentarze :

  1. super obrazki, szczególnie świąteczne!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Monroe <3333

    Zajrzysz? :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam to ,,Za co kochamy jesień" ^^

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka