sobota, 2 listopada 2013

Never Say Never

Nie , nie jestem Beliebers , bo okłamałabym nie tylko was , ale też siebie. To , że czasem posłucham jego muzyki, albo nie wezwę go jak ludzie, którzy nas otaczają, tak naprawdę nic o nim nie wiedzą, nie czyni mnie jakąś wielką fanką. Kiedy miałam 10 lat, no może 11 Justin miał 15 i stał się rozpoznawalny na całym świecie , stał się gwiazdą , która pojawia się na plakatach, okładkach gazet i wydaję pierwsze płyty.
Nad moim łóżkiem wisiały 2-3 plakaty z jego twarzą , a w głowie leciały jego piosenki. I tak przez jakiś rok.
Później zaczęłam słuchać innej muzyki i szczerze zapomniałam o Nim. Do czasu piosenki Boyfriend, która w sumie zmieniła trochę negatywnie opinie o nim , bo w teledysku nie jest już tym samym grzecznym chłopcem , zmienił się nie do poznania nie mówiąc o tym , że pozbył się swojej grzywki. Między czasie słuchałam jego muzyki , bo żyjąc w jednym kraju z "pseudo" Belieberkami nie da się tego uniknąć.

Ostatnioo obejrzałam w końcu film o JB ,, Never Say Never " u teraz przekonałam się , że ciężką pracą i ze wsparciem bliskich można osiągnąć wszystko o czym się do tej pory marzyło. Justin już jako zaledwie 3 letnie dziecko miał talent i wsparcie najbliższych.
Tak jak u mnie jedną z najbliższych mu osób był Dziadek. Poznał ludzi o których słyszał , którzy byli jego idolami . Zwiedził wiele miejsc i zamieszkał w sercach wielu ludzi. 

I gdybym spotkała go teraz i mogła z nim porozmawiać to podziękowałabym mu za tą lekcję 
- za lekcję , jak nie poddawać się i wierzyć w siebie . 
Życzyłabym mu dalszych sukcesów i spełnienia marzeń !


I PAMIĘTAJCIE : NIGDY NIE MÓWCIE NIGDY .











2 komentarze :

  1. Nie słucham jego piosenek- podziwiam jednak jego upór i walkę o swoje marzenia :)
    Pozdrawiam :D

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak Never say never! :)
    ja akurat uwielbiam Justina i uważam, że ten film jest naprawdę genialny :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka