sobota, 23 listopada 2013

moje dziwne zainteresowania?

Hej! 

Tutaj Sali z bloga sali-pno.blogspot.com. Spotkać mnie możecie tutaj, ponieważ razem z Tosią przystałyśmy
na pomyśle wymiany postami. 

Chciałabym może napisać trochę o sobie, ale tak jakby z innej strony. Ujmę to-moje dziwne zainteresowania? Nawet nie wiem czy to dobra sformułowanie. Mieszkam w bliźniaku (piętro niżej dziadkowie, na parterze ciocia 

z rodziną). W sumie dzieciństwo bardziej spędzałam z braćmi z dołu, do tego sama mam jeszcze starszego brata. Nie interesuje mnie za bardzo malowanie paznokci etc. Zawsze z nimi wdrapywaliśmy się na drzewa, różne dziwne rzeczy można powiedzieć jak na dziewczynkę. Na przykład.. Uwielbiam adrenalinę. Różne opuszczone miejsca, nawiedzone, straszne, ciemność. Marzy mi się dotarcie do jakiegoś opuszczonego miasta, gdzie nie byłoby ludzi. Razem z niedawno poznanymi kolegami postanowiliśmy, że znajdziemy takie! 
Na razie jedynie zwiedziliśmy razem w 3 starą cegielnię, opuszczony pensjonat oraz jeszcze jakiś domek.. W sumie tego co czułam nie da się wyrazić. Po prostu w takich miejscach odczuwam podekscytowanie, ale też nutkę strachu. Trzeba zachowywać się cicho np. przy przechodzeniu przez bramę na teren prywatny (cegielnia) oraz zwiedzaniu. Uwaga też na zapadającą się podłogę! Haha, kolega tylko nacisnąć delikatnie by sprawdzić 
i cała się posypała. Jeszcze do tego słyszeliśmy różne dźwięki jakbyśmy nie byli sami, dziwne, prawda? Chciałabym odwiedzić opuszczony psychiatryk albo coś w tym stylu :)






Oprócz takich miejsc ogólnie mnie interesują straszne opowiadania, wydarzenia itp. Znacie creepypasty? Uwielbiam i polecam!!!
Co jeszcze jest dziwnego we mnie.. Lubię też grać w CS'a (Counter Strike 1.6). Strzelanie, bunty, zabijanie. Możecie mnie teraz wziąć za psychopatkę, ale mnie to fascynuje. Tak samo jakbym chciała przejść taki tor przeszkód jak w wojsku. Niby nic nadzwyczajnego, tylko wysiłek, błoto.. Osobiście lubię wysiłek i tego typu rzeczy, więc z przyjemnością jeszcze bym to przechodziła! I kiedyś spełnię to! Tak samo jak ten wyjazd do jakiegoś opuszczonego miasta, haha, oo! Albo Czarnobyl ^^ I apokalipsa zombie. Świruska ze mnie, prawda? Nie wysyłajcie mnie do szpitala, hah ^^











Nie zapomnę też akcji z wisielcem.. Jak z przyjaciółką koło lasu uciekałyśmy ze strachu wystraszone, ponieważ wydawało nam się, że widziałyśmy wisielca.. Na szczęście to było prześcieradło, którym poruszał delikatnie wiatr, a później nie mogłyśmy znaleźć domu. Taka mini przygoda. 

To poznaliście mnie trochę z tej dziwniejszej strony, mam nadzieję, że nikt po tym się mnie nie boi, jeśli kogoś mogły zdjęcia urazić albo coś w tym stylu to przepraszam.

A Wy macie jakąś "dziwną", inną stronę? :) 
Całusy

10 komentarzy :

  1. podoba mi się twój blog, jeszcze tu wrócę nie raz ^^
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O Jezu! Jakbym czytała o sobie :D
    Też lubię zwiedzać opuszczone budynki, też lubię grać w CS'a i też bym chciała przejść taki tor przeszkód jak w wojsku. I uwielbiam straszne opowiadania, wydarzenia (creepypasty) <3

    //www.jeden-swiat-dwoch-dziewczyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam krew. Lubię jej zapach, kolor, wszystko. Czasami zachowuję się jakbym była chora psychicznie, haha :3

    Zapraszam do mnie [KILK]

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie....mnie też kręcą takie miejsca :)
    Pozdrawiam i obserwuję :) http://just-click-to-heaven.blogspot.com/
    (u mnie zawsze obserwacja za obserwację)
    PS. Podobają mi się piosenki które lecą na twoim blogu :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój blog przypadł mi do gustu więc może obserwacja za obserwację?:*


    http://paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hah,uwielbiam wasze blogi ♥
    BARDZO PROSZĘ O KLIKANIE W LINKI W MOIM NAJNOWSZYM POŚCIE SHEINSIDE :)
    http://blog017.blogspot.com/2013/11/sheinside.html
    obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post i ten tu i ten na blogu Sali :D Obserwuję :) http://alexbloggerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog . Ten post bardzo mnie zainspirował . :)
    Zapraszam do nas :) http://desingscream.blogspot.com/
    Obserwacja za obserwacje ? :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka