piątek, 25 października 2013

" nie ma słów, które zniszczą się we mnie "


A jednak tak łatwo i tak szybko wszystko może się zmienić . Cały twój świat , całe twoje życie obraca się o 180 stopni , nic nie jest takie jak byłoo , a najgorsze jest to , że nie tak łatwo wrócić do tego co było ...
Bardzo spodobała mi się piosenka D. Kwiatkowskiego pt. " Na Zawszę " i szczerze przyznam , że byłam w wielkim szoku słuchając jej , że po " Biegnijmy " mógł stworzyć utwór , który tak mi się spodobał pod względem tekstu , przekazu jak i całości .











JUTRO WIĘCEJ ŻUCZKI , BO PADAM NA TWARZ ! ;** :(


8 komentarzy :

  1. świetne zdjęcia, takie pozytywne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia :) Piękna jesien,
    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma chyba nic piękniejszego niż jesienne sesje :D

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Może dlatego, że nie da się wrócić do tego co było kiedyś i nawet nie powinno się próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie boskie zdjęcia *.*

    insignificantbaby.blogspot.com
    Zapraszam - jeśli się spodoba , to będzie mi miło jak zaobserwujesz;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja lubie tez Biegnijmy jak i Na Zawsze :3 ogolnie Kwaiat kocham :3 super zdjecia :3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej ! Obserwujemy ?
    Jeżeli tak to zacznij ! Odwdzięczę się tym samym !!!
    Pozdrawiam !
    http://typicalifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka