niedziela, 1 września 2013

czy mieliście kiedyś tak , że nie wiedzieliście kim chcecie być dalej , co chcecie robić i jacy będziecie ?
Ja teraz kiedy został jeden dzień do szkoły i ostatnia klasa w tej szkole coraz częściej myślę o tym .
W te wakacje tak wiele się zmieniło , znajomi , przyjaciele , plany , marzenia , a to wszystk
o w tak krótkim czasie ...  Myślę też o wielu zawodach i planach , ale nic konkretnie na sto procent nie wiem. Nie wiem kim chce być , poza tym , że chce być dobrym człowiekiem i w jakiś sposób pomagać innym . Chce pamiętać o swojej pasji i rodzinie o błędach , które popełniłam i popełniam codziennie i żeby już tego nie robić . Szczerze ?
Chciałabym zostać 15latką z koczkiem na środku głowy , w kapciach w kształcie psów i z rozmazanym tuszem do rzęs pod oczami . Chciałabym zostać sobą : doskonalić swoją pasję , kłócić się z młodszą siostrą , gumą do żucia zaklejać sobie twarz , słuchać z Mamą 30STM i Nirvany , zapijać zupę wodą i odwalać z koleżankami . Zastanawiam się nad kierunkiem z fotografią , ale to jest moja pasja i na zawszę nią zostanie , a ja muszę robić coś innego , coś co pomoże innym w jakimś sensie , coś co przyniesie mi radość i coś co będzie dobrym źródłem dochodu dla mnie i mojej rodziny ( którą kiedyś tam planuję ...) - na razie w głowie jest : medycyna , albo architektura ... A co dalej ?

CZAS POKAŻE .



13 komentarzy :

  1. ja od zawsze wiedziałam że zostanę chirurgiem, od zawsze i na zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęć jakiś niesamowitych nie robisz wiec nie widze sensu zebys z fotografia przyszlosc laczyla, robisz zdjecia normalna a nawet torche gosze, popracuj :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ja też mam te dylematy, co będę robić dalej :/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już wiem kim chce być i kieruję się w tą stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też już raczej wiem kim chcę być ;))

    justice-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez mam dylematy...
    dziękuję za komentarz pod moim postem :)
    zapraszam do obserwacji mojego bloga :)
    http://anja-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. rób to co kochasz.
    praca itd. ,która robisz z przymusu NIGDY nie będzie Ci sprawiać przyjemności ;)
    bądź kim chcesz. TY decydujesz o tym kim będziesz. TY masz władze nad samą sobą.
    Tylko musisz w to UWIERZYĆ.
    Jeśli się nie poddasz to ZAWSZE osiągniesz swój cel ;)
    pozdrawiam


    + http://alexwberry.blogspot.com - blog ,ŚPIEWAM, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. booże jak mi się fajnie czyta twoje posty! na prawdę, cudownie piszesz.. ja od gimnazjum bardzo chciałam iść na studia medyczne. także poszłam na profil biol-chem do LO. teraz żałuję, bo mogłam iść do technikum i od razu mieć zawód. teraz po tej szkole tak na prawdę nie będę miała nic :C

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie mam jeszcze pomysłu na zawód, a za rok muszę wiedzieć na jakie studia chce iść :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam dylematy :(
    Ale jeszcze masz czas na zastanowienie się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też często rozmyślam o przyszłości... Znam moje pasje, ale nie wiem, jak połączyć je w zawód z którego będę żyła. Mam chociaż jeszcze sporo czasu na decydowanie, ale i tak.

    my-world-by-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam 15 lat i nie wiem gdzie chcę pójść. Chciałabym nie marnować 3 lat na liceum, gdzie będzie wszystkiego po trochu, chciałabym już przyuczać się do zawodu, którego nie znam ;__;

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka