poniedziałek, 2 września 2013

" potrafimy kochać i marzyć dlatego wszyscy jesteśmy zwycięzcami "

Misiaczki ! Tej post jest mega popularny dzisiaj na wszystkich blogach . Jak tam ? Jak pierwsze spotkanie po wakacjach z całą waszą klasą i wychowawcami ? Jaa jednak powiem , że zamiast na tym to skupiałam się na tym , że mam ochotę się rozpłakać , albo szybko pójść spać ... - cały czas mam ostatnioo ochotę to robić . Na akademi kiedy stalam i spiewalam w chòrku zakręciło mi się w głowie , a nogi zaczęły mi się trząść . Na dworze jest tak zimno i pochmurnie , że nie mam ochoty nawet wyjść z domu . Plecak na jutro spakowany , ubrania gotowe itd. Teraz czekam tylko na piątek ! Eeeh oby jutro szybko zleciałoo ... Jutro mam Angielski , 2x Polski ,Technike , Chemie , Matematyke i Historie ... Trzymajcie mocno za mnie kciuki , jaa też cieplutkoo je za was trzymam ! <3 :) Wy juz gotowi na jutro ? Aaa teraz troszeczkę o Niceizacji - akcji , którą stworzył i pokazał w swoim teledysku zespół Lemon . Grupa Lemon w 2011 roku wygrała program Must Be The Music - Tylko Muzyka . Znacie ich ? Słuchacie ich muzyki ? Podoba wam się ? Codziennie , każdego dnia - możemy usłyszeć nowy numer zespołu , albo obejrzeć kolejny teledysk , tak jak ten do piosenki NICE , która mi i mojej Mamie przypadła szczególnie do gustu . haha ! Moja Mamkuś , aż ustawiła sobie ją na dzwonku w telefonie. W teledysku wokalista zespołu - Igor Herbut , rozkleja plakaty/ ogłoszenia z nagłówkiem TAKE WHAT YOU NEED , co znaczy : " bierz to co chcesz " . Mega mi się spodobała akcja i to jak Igor rozrzucał ogłoszenia na jednym ze swoich występów na którymś koncercie , plakat i cała akcja ma fajny przekaz i mega mi się spodobała . Powiedzcie co myślicie o tej akcji . Śle 1oo buuuziaków ! Wasza Toś _ L.O.L
trol

5 komentarzy :

  1. Powodzenia :* Śliczna muzyka na blogu :)

    weronika-bloq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. może coś z tego fajnego wyjść ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyżby wszyscy zaczynali od siedmiu lekcji ten wtorek? xD Pozdrawiam i powodzenia w szkole! :))

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za szkołę :)
    a o tej akcji słyszałam,kiedy oglądałam koncert w Sopocie i koncert Eski i muszę przyznać, że bardzo fajna akcja :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny cytat *.*
    Zapraszam http://nic-nie-trwa-wiecznie-niebezpiecznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka