piątek, 19 lipca 2013

photo


Fotografia - jest moją pasją . Pomogła mi w złych chwilach i przykrych momentach 
- zawsze pomaga .

Ktoś ostatnio napisał mi , że moje zdjęcia nie są wcale dobre i że może warto zastanowić się nad zmianą pasji ? ( co o tym myślicie ? :( ) Dlatego po tej długiej przerwie zrobię inny post .
Hmmm, więc tak : 
Wydaję mi się , że jeżeli ma się pasję , jeżeli się to kocha to chcesz się z kimś tym dzielić 
- dlatego ja prowadzę tego bloga - bo chce żeby ktoś oglądał moje pracę i wyrażał swoje zdanie
 na ich temat . Każde wejście , albo każdy obserwator to powód do mojego uśmiechu to jeden
 z kawałków puzzli do dobrego humoru na cały dzień .

Co z tego , że te zdjęcia nie są jeszcze najlepsze ? 
Co z tego , że nie są robione jakimś super-drogim aparatem ?
Co z tego , że nie wyglądają jak te z pierwszych stron gazet ? 
Jestem amatorką , zajmuję się fotografią , bo to lubię , bo to kocham , a przecież
CZŁOWIEK UCZY SIĘ OD PODSTAW .

Nie uważam moich zdjęć za jakieś super , jakieś najlepsze czy coś w tym stylu . 
Nie wiem nie dodaję ich tutaj żeby się nimi " polansować " czy coś w tym stylu . Wiele z moich zdjęć tak naprawdę mi się nie podoba , ale wiele wręcz przeciwnie podoba mi się i cieszę się , 
że nauczyłam się czegoś nowego i może mi z tego wyjść coś takiego . Wiele zdjęć zrobiłam przypadkiem , bo po prostu natknęłam się na coś i miałam akurat aparat przy sobie , ale wiele było zaplanowanych w małych szczegółach , a wtedy ciągnęłam ze sobą przyjaciół , którzy " taszczyli " ze sobą przez moje zachcianki i marzenia . Dziękuję wszystkim , którzy to znoszą i tym ,
którzy pomagają mi w realizacji mojej pasji . Dziękuję za cierpliwość i trzymanie za mnie
kciuków ... Ha ! mam nadzieję , że kiedyś będziecie czytać jakąś gazetę , otworzycie kartkę
na fajnym zdjęciu , a pod nim zobaczycie moje inicjały i pomyślicie " - o ! ja ją znam ! fajnie ,
 że spełniła swoje marzenia . " 

Ja tak samo mogę sobie pomagać robiąc zdjęcia ; jeżdżąc czy chodząc na warsztaty i kursy fotograficzne , czy nawet wysyłając moje prace na konkursy . 

DZIĘKUJĘ BARDZO , ŻE JESTEŚCIE !
Buziaki . Tosia _ L.O.L
 



















17 komentarzy :

  1. dokładnie, człowiek uczy się od podstaw, a trening czyni mistrza!!;)) Bardzo ładne zdjęcia:)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. masz talent do robienia zdjęć :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje zdjęcia są świetne. Sam bardzo lubię robić zdjęcia. Chociaż nie mam lustrzanki tylko zwykły aparat to robienie zdjęć sprawia mi przyjemność. Nie obchodzi mnie co inni powiedzą o moich zdjęciach, mi się podobają. A ty nie słuchaj innych,tylko rób to co lubisz, bo ci co piszą, że twoje zdjęcia są złe, są po prostu zazdrośni, że sami nie potrafią takich robić. Pasja jest czymś co wyróżnia każdego człowieka, więc nie przestawaj robić tego co lubisz.
    Pozdr. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia!
    Masz rację, pasja nie jest tylko dla ludzi, którzy są w niej doskonali. Wręcz przeciwnie! Z pasji powstają prawdziwi profesjonaliści. Bo z miłości do niej, sami się napędzają w dążeniu do bycia lepszym.
    Trzymaj tak dalej:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze, że się nie poddajesz! Wierzę w Ciebie : ) Ja sama fotografuję i wiem, iż jest to trudne i wymaga treningu cierpliwości :D
    Pozdrawiam ;d

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również kocham fotografować :)
    www.blog017.blogspot.com
    człowiek uczy się na błędach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moją pasją też jest fotografia, ale uznałam, że tego nie trzeba się uczyć, jeżeli coś się kocha, to wychodzi! Twoje zdjęcia bardzo ładne;)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjne zdjęcia ! Masz ogromny talent,aby uchwycić tak wspaniałe momenty !

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zdjęcia :) Co do Twoich pytań,które zadawałaś dodałabym jeszcze jedno: Czy wszyscy znani ludzie od razu robili genialne rzeczy w swojej dziedzinie?

    OdpowiedzUsuń
  10. nowy post -> http://lubiegrzeski.blogspot.com/
    serdecznie zapraszam! =)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej świetne zdjęcia robisz ; ) bardzo bardzo lubię ; )

    + zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award więcej informacji u mnie na blogu, obserwuj go tam powinien być wkrótce post o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. e tam zdjecia są cudne zwlaszcza to tej małej dziewczynki i tej dziewczyny na ławce cudo :D

    też lubię fotografowac ale aparat nie jest jakis super mój i w ogóle :c

    + obserwuję no nie ;3

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Rób to co kochasz :D
    Zauważasz w najgorszych rzeczach, coś pięknego. A dowodem na to jest ten Pan z papierosem :) !
    Widzisz coś czego inni nie zauważają :D
    http://linda-lindaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Robisz świetne zdjęcia, masz do tego talent i nie daj sobie wmówić, że tak nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia! Bardzo mi się podobają, a szczególnie zakochałam się w tym dmuchawcu. Nie wiem czemu, ale mam do nich słabość ;)

    Dzięki za komentarz na blogu :3

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka