wtorek, 30 lipca 2013

" Nie płaczę dlatego, że jestem smutna tylko dlatego, że sprawiłam, że ty jesteś smutna. "

Co jak co , ale zdjęć to dzisiaj trochę przybyłooo ... Dodam trochę tutaj , a na fb macie kolejne  KLIK  stosuję się od kilku dni do planów wakacyjnych i nie prostuje włosów - jak efekt ? haha Rano mi sie trochę nudziło i przybyło mi jakiś głupich zdjęć w telefonie , kto chętny na zdjęcia ?  Jutro mam nadzieję też tak będzie . Pogoda jak pogoda znów się zmienia . Przygody się zmieniają i ogólnie wszystko tak jakby w jednym jednym remoncie jest . Nie mogę sobie uświadomić jak te 30 dni szybko minęło , aa przecież dopiero zaczęły się wakacje - tak , te same wakacje , które miały być tak niezapomniane . Aaa tak szczerze to wcale taakie nie są , prawie wszyscy przyjaciele / znajomi wyjechali , a ja - maszyna do zamulania siedzę sobie w domkuuu , tzn. na weekend byłam w Lublinie i z tego weekendu trochę zdjęć też mam , ale co tam - skoro czas tak szybko leci i zaraz już nikt nie będzie o tym pamiętać ? Wczoraj z moją Heńką siedziałyśmy w stawie , kiedy Małolata zobaczyła żabę , wyskoczyła z wody i z pomostu zaczęła straszyć żabę wiosłem od kajaka . Hahaha - jeszcze do piątku z gipsem i znów będzie mogła szaleć - MOŻE .
Mam jakąś fazę i czytam różne blogi , stronki z cytatami - niektórzy to mają naprawdę niesamowite pomysły i zazdroszczę , że coś takiego umieją wymyślić .
Tutaj macie kilka , które szczególnie mi się spodobały :

I ogłaszam wszem , i wobec , że od dziś , zmieniam się i swoje nastawienie do świata . Będę chłodna i bez uczuć . Będę mniej naiwna . Będę kierowała się tylko i wyłącznie rozumem , a nie sercem . Będę kłamała i oszukiwała , łamała serca i wywoływała łzy .
Tak , nauczyłam się od Ciebie.
 "
"Przygryzła wargi. Jaki on był? Kochany? Nie, na pewno nie! Był arogancki, ironiczny, niezależny i bezwzględny. A najciekawszym był fakt, że mimo to go kochała."

- Kochasz go ? 
- Nie ... 
- To czemu tak na niego patrzysz ? 
- To tylko sentyment, wspomnienie 
pierwszej zajebistej miłości.

Moja Babcia mówi : - " Wszystko co dobre najszybciej się kończy "

Myślę, że to czego nauczyliśmy się w tym roku to fakt, że możemy udawać kogo tylko chcemy, ale kiedy się zakochujemy, chodzi o prawdziwą miłość, to najlepszą rzeczą jest bycie sobą. "
- ten , a także cytat z tytułu posta pochodzą z mojego kochanego filmu L.O.L <3


Aaaa Wy macie jakieś ulubione cytaty ? Albo swoje motta ?

Buziaki . Toś ;***













16 komentarzy :

  1. świetne zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie :)

    joyofthefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne zdjęcia :)
    świetna kamizelka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia :)
    A co do cytatów/ opisów :) to polecam bloga: http://www.photoblog.pl/darmowee codziennie wielka dawka różnych opisów :) mam nadzieję, że coś Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia :-)

    daaaria-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia,chcę mieć takie włosy jak twoje :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne buty :)
    Śliczna jesteś ♥

    Obserwuję może ty tez?
    izaa-bellaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kamizelka!
    Kocham Lublin. Moje ulubione polskie miasto. ;)
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia =) .
    Ja mam kilka swoim ulubionych cytatów , głownie dotyczą uczyć , życia :D .
    + Obserwujemy ? , napisz u , mnie : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia. :)

    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu.
    lilianka-blog.blogspot.com
    Follow my blog with Bloglovin





    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog , będę wpadać tu częściej ;*
    http://meown-meoww.blogspot.com/ Zapraszam do mnie , może mój blog też ci się spodoba ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny tytuł posta, świetne fotki :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  12. super blog. :)
    będę zaglądała wcześniej . ;*

    http://myownlittlewooorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog, pozytywne zdjęcia :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie Ci jak masz tak włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka