niedziela, 30 czerwca 2013

Obiecany o przyjaciółkach :*


Każda z nas jest inna , każda taka jak chce , a jednak - przyjaźnimy się bez względu na wszystko...
Czy jesteśmy, złe, zazdrosne czy winne czemuś przeciwko sobie to i tak w niektórych momentach jesteśmy dla siebie jak siostry i to jest najlepsze ! <3 Dopiero teraz dostrzegam , że zawszę możemy na siebie liczyć.
bez względu na wszystko na to czy jesteśmy od siebie daleko czy blisko PRZYJAŹNIMY SIĘ.
Wszystko sobie mówimy , nie kryjemy tego i nie uciekamy gdzieś na inny plan z "nowymi przyjaciółmi".
Kocham te moje wariaty , za humor , za to że każda jest inna i wszystkie czymś się od siebie różnimy ...
Dziękuję :* :* :* :) !


Bambusiątko - jedna z moich największych inspiracji do fotografowania , nie wiem co zrobiłabym bez niej . Niby kłócimy się milion razy na dobę , ale siostry chyba tak już mają :) aa przynajmniej my.
Kochana Heńka właśnie siedzi i się uśmiecha do laptopa, bo czyta to co piszę o niej . Kolejna sesja z nią będzie na blogu , kiedy tylko zdejmą jej gips !
Buziooole :)


Aaaa oto i Chałupka , ojjj przepraszam Ola , bo nie życzysz sobie jak tak do Ciebie mówię . Jaką rolę ma u nas w paczce "fejmów" ?
Kiedy zapada cisza, to ona razem z drugą Olką odwala.
Mama Airmaxów i moja przyjaciółka od przedszkola (z przerwą w zerówce ) hahaha :) Najlepsze wspomnienia z nią mam z : lalkami Barbie , z basenem i jej ciocią , z jej psem , i z maja jak u mnie nocowała <3 Kocham Głupoooolu ! ;** :)









Oliwia - nasz "gej" bo tak do wszystkich mówi , haha :))
Ona i jej grzywka zawszę mile widziane ,
 fanka 1D, ale także Green Day'a :))
- Nurkujemy Oliwia ! Cooo tu więcej mówić ?
wytwarza własną dziurę ozonową codziennie szykując swoją grzywkę do perfekcji <3 Mosiek nr 1 w naszym towarzystwie , Taaa zawszę coś odwali , ale pozytywnie ! kochamy ją przecież
i to się nigdy nie zmieni ! :*** :)

 Bercia - nasza przyszła nauczycielka fizyki , hahah ! Pamiętaj Werka , że od września znów siedzimy razem na fizyce u pani Zosieńki ! :)
Nasza nowa modeleczka , jak to ją ostatnio któraś nazwała , ale pozytywnie . :) Kochany kujonek ! z moim kochanym aparatem !
Chłopaki strzeżcie się !  - WOLNA JEST !!! <3 :)
Jutro jeziorko ! nie bierz znowu stroju w paski i weź koc !!! <3 :))
Gwiazda tego bloga, jest tutaj najczęściej ostatnioooo :)))
pozdrowionka :)) ;***

 Jula - moja kochana, blond owieczka <3
Znamy się od małego , znamy chyba wszystkie swoje sekrety . Moje wspomnienia z nią są mega i mogłabym napisać o nich książkę ,ale po co się tak rozpisywać jak naszej przyjaźni nie da się opisać słowami - BEZCENNA jest . Hahah jedyne wspomnienie , które przychodzi mi teraz do głowy to Kazimierz Dolny i wielkie kartonowe lody :)
Hahahahaha :))
Jula nie zmieniaj się ! Kocham Cię Wariacie !
Móóóój Julek <3



 Stopcia - przepraszam Olka ! Hahaha tego krejzola się nie da opisać!
Jest najwspanialszym dzieciakiem jakiego znam ! Kto tak poprawi mi humor swoim zachowaniem , swoim byciem jak nie ona ? ;]
Hahaha przypomina mi się znów fizyka i :
- " Aleksandra ! Uwaga za wulgarne zachowanie ! " :))
Hahaha noc u Ciebie w wakacje, noc u mnie na trampolinie , noc sylwestrowa i białe spodnie ! LOL .... hahaha :)
NIGDY SIĘ NIE ZMIENIAJ !!!!!!
bo nie ręczę ! :)) :***
P.S - Trzymam kciuki , żeby twój przyszły mąż nie trzymał już nóg na twarzy - Ty wiesz o co chodzi ! :)



Bubusia - Wikusia - Pusia - Moje kochanie
- " moja bliźniaczka " - podrzucona siostra Julki :) hahah
Kocham Cię za to jak odwalasz foczko ! i za to , że po prostu jesteś sobą i niczego nie ukrywasz , że po prostu jesteś tak do mnie podobna i że znosisz moje humorki i to jak Cię ciągam na zdjęcia .
Krasnalu ! Bądź sobą i niech ta gimbaza Cię nigdy nie zmienia !
Pamiętaj prawdziwych przyjaciół poznajemy w biedzie ! :**









Patrysia - hahah słoneczko moje ! znamy się nie tak długo jak z tymi wariatami wyżej , ale zawszę coś ...
Nigdy nie zapomnę naszego pierwszego spotkania i potem tych kolejnych :)) Moja modeleczka , chudziutka !
Oddawaj nogi !!! <3 :))) I przyjeżdżaj do mnie częściej !
I chociaż nie tak często się razem widzimy , to możemy sobie powiedzieć o wszystkim , wszystko ! :** :)
Lecę , bo już na mnie na pewno czekasz !!!
DO ZOBACZENIA :****











http://www.youtube.com/watch?v=xGPeNN9S0Fg

13 komentarzy :

  1. świetne przyjaciółki ;)
    Zapraszam do mnie zaobserwuj skomentuj oddzwięcze się ♥
    oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne masz przyjaciółki :)
    śliczne ! ;* <3
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemnie się czyta takie radosne posty :) Bądźcie sobą i dajcie z siebie wszystko by przetrwać wszystkie próby jakimi zaskoczy was los!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysł na post ;D
    będę tu zaglądać ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. To dziwne ale zazwyczaj osoby które całkiem się od siebie różnią są najlpeszymi przyjaciółmi <3
    Bardzo fajny post :)
    Obserwuję!
    http://hopeorbelieve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać dużo masz tych przyjaciółek i fajni e że się tak trzymacie :)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna grupka <3 Też chciałabym taką mieć :(, myślę, że kiedyś przyjdzie na to czas c;
    Fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog <3 A co jeszcze bardzo profesjonalne zdjęcia <3
    Zapraszam również do mnie :)
    Obserwacja za obserwację ?? Napisz u mnie na blogu jak tak <3
    http://uzaleznionaje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz dużo przyjaciółek. To takie kochane! :>


    Zapraszam do udziału w konkursie! Można wygrać cudowne ubrania! :D
    KONKURS - wygraj wartościowe ubrania!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne przyjaciółki!
    Ciekawe posty:)
    Buziaki<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Takich przyjaciółek to tylko pozazdrościć ; d
    Pozdrawiam ; ))

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka