środa, 26 czerwca 2013

"Kobieta łatwiej przyzna, że nie ma racji, gdy ma rację, niż gdy jej nie ma."

Siemsssson ! W sumie mam już trochę tego bloga, 12 lipca minie 5 miesięcy , a ja jakoś nie mówiłam o sobie i nie przedstawiłam się nawet jakoś ładnie , więc może tak : 

Jestem Antonina - ale nie lubię tego imienia ,
jestem Tosia - ale kiedy słyszę to imię to się śmieję jak jakaś głupia
jestem Tośka - taaaak , i niech tak zostanie :)



Mam 15 lat i nie wiem co chce robić dalej , i co się będzie działo . Staram się "żyć chwilą , która trwa , a nie tą która nadejdzie " - tak brzmi też moje jedno z odkryć życiowych . Mam młodszą siostrę Hanie - Heńke - Bambusiątko kochane <3 haha . Razem z nią i moimi kochanymi rodzicami mieszkam w województwie Lubelskim w śmiesznej i kochanej miejscowości .



Kocham fotografię , fotografuję już kilka lat - zaczęłam w chwilach kiedy nie radziłam sobie ze światem otaczającym mnie . Nie mam jakiejś super lustrzanki czy innego mega sprzętu , ale mój kochany aparat który dostałam od mojego Dziadzia <3 Co poza nią ?



Poza nią uwielbiam muzykę - śpiewam sobie w zespole , który tworze z moimi przyjaciółmi ze szkoły .
Słucham wszystkiego po trochu , ulubionym z moich zespołów było My Chemical Romance [*] który niestety się rozpadł ;( ale na szczęście jest jeszcze trochę fajnych muzyków , którzy równie dobrze dają rade
Zwierzęta - lubię . nie boję się pająków (jak to wiele osób ma) mam psa Nelly - sznaucer miniatura
Moda - nie uznaję jakiegoś wielkiego stylu czy czegoś takiego noszę to co jest dla mnie wygodne i co mi się podoba . Lubię kolorowe rzeczy i oczywiście wszelkie trampki <3 haha ciężko tu mówić o wysokich butach za kilka lat xddd . Bardzo lubię też czytać o Marylin Monroe , która można powiedzieć jest moją idolką i chodź tak wiele osiągnęła tak marnie skończyła [*] ...





BLOG - po co go piszę ? może dlatego , że chce się podzielić z kimś swoją pasją - jaką jest fotografia , może komuś akurat się spodobają , może mój blog się komuś spodoba - BYŁOBY MIŁO ;))




Nie boję się słów krytyki , mi możecie pisać co wam się podoba , ale jednocześnie to co wam się nie podoba i jakie nałożylibyście zmiany . Na początku na blogu były tylko zdjęcia, które ja robiłam , aaale teraz zmienił trochę swoją formę i dodaję też opisy swoich dni , przebieg ich i zdjęcia na których ja jestem - to tak   za namową Oli . Piszcie o współprace . Pytania i maile też mile widziane - NIE GRYZĘ .
Jeżeli wam się podoba  udostępniajcie, obserwujcie i komentujcie ! :)))



Niebawem post o przyjaciołach i 100 prawd o mnie <3 ;)) :*
Buziaki
L.O.L ;** :)

29 komentarzy :

  1. ojejkkud długo masz ;3
    Fajnie że masz zespól <3
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny, pomyslowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa z tym zespołem :)
    Też bardzo lubiłam MCR :c

    izaa-bellaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym Cię usłyszeć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zespół? Ale faajnie! : ))
    Pozdrawiam! : )

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa z tym zespołem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post <3
    Ej przez to imie jesteś wyjątkowa <3 Ja nie znam żadnej Tośki <3 ^^ Takie kochane ^^
    Zespół *.*
    Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham arbuzy w takie gorące letnie dni <33

    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne fotki super post oraz ogólnie bardzo fajny i ciekawy blog ^^ zapraszam do mnie do komentowania ostatniego posta i obserwowania mojego bloga hania-blog-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga *o*
    Obserwuję!

    http://zuuzu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne te zdjęcie z arbuzem i z aparatem ;)
    http://nika-and-kosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia robisz:) Będę wpadać częściej.
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. też jestem z lubelskiego! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietny post i zdjecia <3
    Niedlugo dodamy filmik moze wpadniesz?
    blogerki666.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie tu.
    Zapraszam do mnie:
    http://in-outbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejuuu jakie to pierwsze zdjęcie jest śliczne! <3

    niuulka-photo-fashion.blogspot.com
    Zapraszam na mojego bloga. Zaobserwujesz? Odwdzięczę się tym samym. Tylko upomnij się gdzieś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No to czekam na post o Przyjaciółkach ! :* Obserwuje i licze na to samo
    www.onee-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ładne zdjęcia <3
    Zapraszam do mnie zaobserwuj skomentuj oddzwięcze się ♥
    oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny post, blog również fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny blog - będe tu wpadać częściej ! :)
    http://modeldrink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. obserwowanie=obserwowanie
    karolalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny post :)

    http://joyofthefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. MCR! <3 Już cię lubię :D
    Ciekawe jak to jest być w zespole...fajnie masz :) Troszku zazdroszczę
    Spoczko zdjęcia, tylko ostatnie jakieś takie....no nie lubię takich xD Jakbyś włączyła lampę błyskową byłoby dobrze :D
    Z niecierpliwością czekam na dalsze posty

    OdpowiedzUsuń
  24. Tośka <3 Fajnie ;# Jesteś piekna <3 Marilyn <3 Uwielbiam ja :>

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny post, też śpiewam i uwielbiam Merylin dziś nawet oglądałam film o niej :)

    Obserwuję i liczę na rewanż:)
    http://daisy-music-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Naprawdę świetny blog! ;D

    http://sport-ktory-uzaleznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz bardzo fajnego bloga. :)
    Też mam taką bluzkę z Myszką Mickey. :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka