sobota, 22 czerwca 2013

ARBUZ



Dzisiaj siedzę sobie prawie cały dzień z moją Heńką , bo miała wczoraj mały wypadek i złamała rękę *-*
Opsss, opsss ... Masakra ... 6-7 tygodni w gipsie - ZAPOWIADAJĄ SIĘ CIEKAWE WAKACJE dla mojej kochanej małolaty . W Poniedziałek jadę ze szkoły do Częstochowy . Aaaa potem do Czwartku wolne , tylko zakończenie w Czwartek a potem koncert w DK. Dzisiaj zaczęłam dietę kapuścianą , w sumie nie jest źle , 2 posiłki za mną jeszcze marchewka na podwieczorek i 1-1,5 litra wody na kolacje ;))
Czytałam różne forum i większość ludzi wypowiada się pozytywnie , że schudli tyle ile chcieli ,
 że dobrze się czuli itd ...
- więc trzymajcie kciuki żeby i mi się udałooo ! :) :*
Niedługo wolne i wakacje w końcu ! Sama nie mogę uwierzyć , że ten rok tak szybko zleciał - jeszcze pamiętam 1 dzień z drugiej klasy. Kto ma jakieś ciekawe plany na wakacje ? Ja może gdzieś pojadę w sierpniu z rodzicami, a poza tym może do dziadków , albo do innej części rodziny . Czuję , że te wakacje będą niezapomniane i mega udane ;)) <3 Mam tyle pomysłów na zdjęcia , spisuję je na kartce na swojej szafie , ktoś chciałby wyskoczyć ? ;D Napiszę jeszcze później ! :*
Toś













3 komentarze :

  1. Fajne zdjęcia :) Moja koleżanka próbowała tej diety i faktycznie podziałało :3

    Obserwuję i liczę na to samo :>>
    http://abracadab-raaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś bardzo fotogeniczna, a o tej diecie nigdy nie słyszaam ale w wakacje ją wypróbuje : 3
    zapraszam do mnie happyswag.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pychotka ! Śliczne zdjęcia !
    meryandblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka