środa, 15 maja 2013

Biedronkaa też chce muzyki posłuchać ...

" Wpuść mnie bo skonam ! "
( http://youtube.com/watch?v=XM9VLGSDIN4 )
już jutro konkurs ... Boje sie oO 3majcie kciuki żebym się nie zabiła z pierwszym wersem ... Może jakiś talizman na szczęście , jakieś słowo lub gest ? ooojoj *-* biała koszula i habrowe spodnie chyba będą pasować ... Byle do piątku ! Dzisiaj była wywiadówka - muszę poprawić historie ;(

Marylin Monroe mawiała :
" ... jeśli nie potrafisz mnie znieść kiedy jestem najgorsza , to nie zasługujesz na mnie , gdy jestem najlepsza ..." [*]

Grunt to dobrze się bawić .
3majcie za mnie kciuki !
Buźka ;**

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka